Lees onze jongste nieuwsbrieven!

- maart '15: klik hier.

- februari '15: klik hier.

- oktober '14: klik hier.

- juli '14: klik hier.

- mei '14: klik hier.

- februari '14: klik hier.

- december '13: klik hier.

- oktober '13: klik hier.

- september '13: klik hier.

 

 

Nieuwe collectie Westcoast-sweats!

Door Frédéric Devos op 26/10/2016

Bam! De gloednieuwe collectie sweatshirts van Westcoast zijn in-tha-house! Zelfde formule, nieuwe herfstlook.

De coole sweats zijn deze keer verkrijgbaar in één seizoenskleur: donkergrijs. Het opschrift kan daarentegen in geel of magenta (fuchsia, lik-damme-zeggen). ’t Zijn opnieuw collectors items, want wie niet bestelt voor 11 november 2016 zal een half jaartje moeten wachten.

Bestellen kan via dit bestelformulier!

U mag eigenlijk ook gewoon per mail bestellen, maar vergeet dan aub niets te vermelden: geslacht, opschrift, maat, kleur en collectie. Uw bestelling is pas bevestigd wanneer u 50 euro piek heeft gestort op rekeningnr. BE13 7380 1684 0939 (WestkustMedia BVBA) met als mededeling “Sweatshirt + uw naam”.

Eerste collectie ook weer beschikbaar… voor even!

En er is nog meer goed nieuws: ook de sweatshirts uit onze eerste collectie zijn tijdelijk (!) opnieuw beschikbaar. Ook hier luidt de leuze: bestel voor Wapenstilstand! Vragen, opmerkingen, bestellingen? Mail fre@westkustmedia.be!

Gracias!

Westcoast represent!

Door Frédéric Devos op 16/06/2016

> damesmodel, marineblauw, small, "Coxydoise"

Hollah! Maak kennis met Westcoast Casual Clothing: gloednieuw merk voor al wie trots is op onze Westkust én er bovendien gaarne stijlvol bijloopt. De eerste collectie bevat een rits coole sweats in drie kleuren (donkergrijs, antraciet en marineblauw) met witte opdruk. Bezoek de Westcoast FB-pagina voor meer info.

> herenmodel, antraciet, medium, "Furnois"

Chagall Beach: meer dan 2.000 volgers op 24 uur

Door Frédéric Devos op 11/05/2016

Maak een logo en lanceer onze kandidatuur op sociale media. Ziehier onze eerste opdracht van concessie-kandidaat Chagall Beach uit Nieuwpoort. Opdracht volbracht. Na amper 24 uur kreeg de Facebook-pagina Chagall Beach meer dan 2.000 volgers. Klant blij, wij blij.

Als Chagall Beach de Nieuwpoortse concessie binnenhaalt, dan mag WestkustMedia deze zomer de communicatie verzorgen van deze nieuwe fonkelende parel aan de Nieuwpoortse horeca-kroon. Verneem hier alles over het beachbar-project.

Weldra in De Panne: Bodega

Door Frédéric Devos op 11/04/2016

Levensgenietertjes der Westkust: zet u schrap, want weldra krijgt de horeca-kroon van de Westkust er een fonkelende parel bij. In het hartje van De Panne opent de Bodega haar deuren tegen 25 juni. U zal er terecht kunnen voor een heerlijk wijntje (per fles, maar ook per glas), een uitgelezen assortiment aan bieren en, njam-njam, ook een smakelijk kransje heerlijke tapa's. 

In opdracht van zaakvoerder en toekomstig uitbater Marc Hauspie mocht WestkustMedia een logo uitwerken, waarvoor onze oprechte dank! Klant en uitvoerder zijn alvast tevreden met het resultaat...

De Bodega krijgt onderdak in de strook Zeelaan tussen het gemeentehuis en de Markt van De Panne, pal voor het gemeentelijk park. Volg alles op de voet via de Facebook-pagina!

Beer & Burger: logo & huisstijl

Door Frédéric Devos op 27/01/2016

Weldra openen in het hartje van Koksijde de deuren van "Beer & Burger", fonkelnieuwe zaak met een naam die de lading goed dekt. WestkustMedia realiseerde logo, huisstijl en eerste advertentie. We danken onze klanten voor het vertrouwen en kijken alreeds reikhalzend uit naar onze allereerste Berlusconi Burger! 

Gropius: grensverleggend woonconcept

Door Frédéric Devos op 22/09/2015

In opdracht van projectontwikkelaar Modylex uit Oudenaarde ontwikkelde WestkustMedia de communicatie rond het fonkelnieuwe en grensverleggende wooncencept Gropius. De opdracht bestond uit de realisatie van een logo en huisstijl, alsook uit de druk van mapjes (met zijkleppen en inkeping voor visitekaartjes) en een piekfijne werfbrochure met alles erop en eraan. Yep: eentje waar we trots op zijn!

Gelanceerd!

Door Frédéric Devos op 14/09/2015

Tweedeklasser KVV Coxyde greep zondag haar thuismatch tegen Heist aan om haar gloednieuwe KVVC-magazine "nieuwe stijl" te lanceren. Nieuw formaat, nieuwe aanpak, nieuwe layout: een totaalrealisatie van huize WestkustMedia waar we best trots op zijn. En daar mag al 'ns een pintje op gedronken worden. Of twee, zelfs.

Vanaf nu overal verkrijgbaar. Catch 'em all!

Koko-logo!

Door Frédéric Devos op 02/07/2015

Beachbars zijn een nieuw gegeven aan onze Westkust, en dus waren wij maar al te blij toen wij van dhr. Piet Dobbels de opdracht kregen om een logo te ontwerpen voor “Koko Beach”’. De opdrachtgever wou palmbomen plus een subtiele link naar het Koksijdse K-logo. En dat kreeg hij ook!

We wensen het Koko-team een zwoele zomer toe!

Immo Europe viert 50ste verjaardag met knap magazine!

Door Frédéric Devos op 25/05/2015

Een halve eeuw oud en toch springlevend! En dus besloot het Koksijdse vastgoedkantoor Immo Europe om diens 50ste verjaardag te vieren met een piekfijn magazine. De realisatie van deze stijlvolle uitgave (A4, gelijmde rug) was in handen van WestkustMedia, maker van onder andere Westkust Magazine.

Het magazine telt 52 bladzijden en bulkt van de interessante reportages. Zo krijgt de lezer niet alleen regionaal vastgoednieuws voorgeschoteld, maar tegelijk ook woonideeën (Meubelen Plasman), renovatietips (VPS Bouwmanagement), reisadvies (Reizen Lenaers) en tal van uittips. Ondertussen ontvouwen Hendrik Dierendonck (Dierendonck, Carcasse), Angus Wittevrongel (Mare Nostrum, Julia), Stephan Destrooper (Patisserie Destrooper) en Thierry Cornelis (De Kelle) hun nieuwste culinaire plannen. De familie Ruant gunt onze lezers dan weer een blik achter de modeschermen van Fashion Team. Dit, en nog heel veel meer.

Het magazine Ad Dunas van Immo Europe is weldra overal verkrijgbaar! Hier reeds een voorsmaakje!

 

Alweer een fijnbesnaard nummer op komst!

Door Frédéric Devos op 04/05/2015

Dierbaar legertje geraffineerde lezers: een fonkelnieuwe editie van Westkust Magazine (mei-juni) komt deze week uw richting uit! Daarin verwennen wij u met een special rond de Golf ter Hille. Voorts geven wij u nog 20 slimme moederdagtips, een reportage over beachclubs aan de Westkust en een handvol interessante interviews met o.a. "Iron Man" Christopher Loose, het voorzittersduo van Levensloop, Miss Elegantie Titsia Brabants en natuurlijk ook weer onze onovertroffen fashionista Anne-Sophie Verlinde. Wat nog? Wel: een sportieve blik op De Panne én Veurne. En natuurlijk een fleurig boeket van de fijnste KMO's en winkels aan onze Westkust. Afijn: hou uw brievenbus in het oog deze week!

Are you the one? WestkustMedia zoekt enthousiaste m/v met talent

Door Frédéric Devos op 01/02/2015

WestkustMedia heeft flink wat plannen op stapel staan dit jaar. Reclamecampagne's, grafisch design, Westkust Magazine, drukwerken, internet-acties, noem maar op.

En misschien ben jij wel de geknipte persoon om al die projecten te helpen realiseren? Wij zijn immers op zoek naar een goedgemutste m/v. Daar mag zelfs een hoekje af zijn. Liefst, zelfs!

Tegenover jouw enthousiasme en creativiteit zetten we een goed loon en een pittig firmawagentje. Hou je van afwisseling, sociale contacten, koffie, grafisch design en Club Brugge? Dan zitten we geheid op dezelfde lijn. Klik “Verder lezen” om, euh, verder te lezen!

Sprankelend lentenummer op til… met Modespecial en Modeweekend!

Door Frédéric Devos op 01/02/2015

Ondertussen zetten wij ons schrap voor “el classico”… Het lentenummer van Westkust Magazine. Met Modespecial natuurlijk: noblesse oblige. Adverteerders uit de mode-branche (kleding, schoenen, lingerie,…) kunnen alweer genieten van een spitse actie. Inderdaad: we halen de plaatselijke winkeliers weer naar onze fotostudio! Klik "Verder lezen" om er meer over te vernemen.

Nieuwe campagnebeeld voor de Nacht van de Bons Vivants

Door Frédéric Devos op 26/01/2015

Noteer alvast in uw agenda: op maandagavond 2 maart 2015 wordt de traditionele “Nacht van de Bons Vivants” nieuw leven ingeblazen! Deze 21ste editie werd in een fonkelnieuw, glamoureus kleedje gestoken. De organisatoren gaan voluit voor een soirée met een gouden randje, met gastronomische hoogstandjes, animatie op niveau en vooral: heel veel ambiance.

WestkustMedia werd ingeschakeld voor de layout van een gloednieuw campagnebeeld, dat komende steeds meer zal opdoemen op uw computer, in het straatbeeld en... in uw brievenbus! We danken de Orde van de Bons Vivants voor hun vertrouwen!

Neem hier een kijkje op de site of op de Facebook-pagina van de Orde van de Bons Vivants!

Nieuw huis en nieuwe huisstijl voor advocaat Waeyaert

Door Frédéric Devos op 04/01/2015

Per 1 januari 2015 opereert Advocaat Dirk Waeyaert vanuit zijn fonkelnieuw kantoor in de Vleeshouwersstraart in Veurne. En dus was dit dé uitgelezen kans om voor een nieuwe look te gaan. WestkustMedia tekende voor een nieuw logo/huisstijl. 

De "eindejaars-lawine" komt eraan...

Door Frédéric Devos op 16/12/2014

Ons huis draaide op volle toeren de voorbije weken: eindejaarsbrochure's, kerstkaartjes, flyers, noem maar op. Zo af en toe droppen we wat drukwerk op onze Facebook-pagina. Check it out, here!

Eindejaarsspecial met een extraatje voor u!

Door Frédéric Devos op 22/10/2014

Eind november pakken we uit met een bijzonder feestelijk nummer van Westkust Magazine. En omdat dit ons laatste nummer van 2014 wordt, trakteren we onze adverteerders gaarne op een extraatje. We bieden u immers gratis de gelegenheid om één product uit uw assortiment naar voor te schuiven als cadeautip voor eindejaar. De presentatie bestrijkt ongeveer ¼ pagina en omvat een pakkende titel, een korte omschrijving en uiteraard: een duidelijke verwijzing naar uw zaak.

Klinkt aanlokkelijk, niet? Welaan dan: aarzel niet en geef ons een seintje. Contacteer Fre (fre@westkustmedia.be) of Sofie (sofie@westkustmedia.be) en wij schotelen u vriendelijk al onze advertentiemogelijkheden voor. Let wel: per 7 november gaan we in druk. Met andere woorden: haast en spoed is (voor één keer) wél goed!

Tot slot nog iets voor de coverlovers: niemand minder dan Miss België Laurence Langen (foto) zal onze laatste cover van ’t jaar sieren. Na Ann Van Elsen, Phaedra Hoste, Hanne Troonbeeckx, Elise Crombez en Axelle Red wordt Laurence Langen de zesde BV op onze voorpagina. De fotoshoot grijpt volgende week plaats: spannend!

(foto Comité Miss België - www.missbelgium.be)

VPS Bouwmanagement: nieuwe look-'n-feel!

Door Frédéric Devos op 09/09/2014

De firma VPS Bouwmanagement is gespecialiseerd in het bouwen en renoveren van appartementen en huizen in de regio De Panne, Koksijde, Nieuwpoort en Veurne. Wij werden ingeschakeld om hun bestaande logo wat te pimpen. De structuur werd behouden maar gemoderniseerd: VPS blijft dus heel herkenbaar voor haar clienteel. Lettertypes werden aangepakt, alsook de kleurbezetting. In het verlengde daarvan dokterden we een nieuwe look-'n-feel uit, met "cleane" witte achergrond, strakke fotografie en een glasheldere structuur.

Eind deze maand wordt tevens de nieuwe website gelanceerd, hiermee valt het doek over de huisstijlvernieuwing van VPS Bouwmanagement...

Reclame voor ons eigen zelve!

Door Frédéric Devos op 23/07/2014

Gespot in het o zo bijzonder knappe lijfblad der Westkust: deze knappe advertentie van ons eigen zelve! Moet af en toe ook eens kunnen, niewaar! Bekijk hier de advertentie in 't groot!

We hebben een nieuw logo!

Door Frédéric Devos op 08/05/2014

Na 11 jaar werd het wel even tijd om onze huisstijl wat op te frissen. Hier is-ie dan, ons fonkelnieuw logo: lekker strak en tegelijk heel eenvoudig. Onze website, Facebook-pagina, briefpapier, enveloppen en kantoor-belettering werden reeds aangepast: check it out!

Met de klassieke W willen we, na 11 jaar enthousiasme in de druk- en reclamesector, wat meer rijpheid en serieux uitstralen. Tegelijk is er nog steeds een "hoekje af", check het magenta-accentje rechtsbeneden op onze enveloppen en ons briefpapier. Dit fuchsia was van meet af aan "ons merkkleur", en dat willen we -puur om emotionele redenen- niet laten vallen. Het deed al pijn genoeg om onze fishdarlings te killen!

Meer zien? Klik "Verder lezen"!

De campagne van Acconto al opgemerkt?

Door Frédéric Devos op 02/05/2014

In opdracht van Acconto dokterde WestkustMedia een online-campagne uit. Deze bestaat uit een 5-tal pancartes die komende weken volop via mailing zullen gedeeld worden. Daarnaast kregen we ook de opdracht om het licht verouderde logo op te smukken. Dit deden we enkel door de kleurbezetting aan te passen naar warm oranje en grijstinten. Zodoende blijft het merkbeeld toch heel herkenbaar voor bestaande klanten. Klik "Verder lezen" en maak kennis met de volledige campagne.