Wavecom: nieuwe branding in de branding!

Nieuw kantoor, een nieuwe fysieke winkel: jawel, het gaat hard voor Nieuwpoortnaar en IT-expert Steve Vanden Abeele. En dus moest zijn onderneming ook schakelen. VADC bleek niet langer een lekker bekkende bedrijfsnaam te zijn. Cassius werd ingeschakeld voor een Operatie “Nieuwe Aanpak”. En ziedaar!

Dat er in naam, logo en huisstijl een duidelijke link zou zijn met het maritieme karakter van Stad Nieuwpoort was meteen vrij duidelijk. De naam Wavecom dreef al snel boven uit de vrij lange lijst. De look ’n feel zat er ook meteen pal op.

Blauw of rood: een harde noot

Alleen de kleurbezetting was een harde noot om te kraken. Enerzijds was er een optie met tinten koraalrood, anderzijds een versie met blauwtinten. Na flink tobben viel de keuze uiteindelijk op de drie tinten blauw.

Maritieme zwartwitbeelden...

Qua huisstijl worden logo en naam gecombineerd met maritieme zwartwitbeelden en een houtskoolgrijze gradient.

Dankjewel, beste Steve, voor het vertrouwen en het zeer fijne traject! En… succes met je nieuwe kantoor en winkel!